SAP SD

SAP SD ile satış süreçlerinizi otomatize ederek müşteri memnuniyetini artırın, satış gelirlerini optimize edin ve tedarik zinciri verimliliğini artırın.

SAP Satış ve Dağıtım

SAP SD Nedir?

SAP SD modülü, satış süreçlerini otomatize etmek, müşteri memnuniyetini artırmak, satış gelirlerini optimize etmek ve tedarik zinciri verimliliğini artırmak için önemli bir araçtır.

Satış Süreçlerinin Otomasyonu

Satış süreçlerini otomatize eder ve yönetir. Müşteri siparişleri, teklifler, sözleşmeler ve faturalandırma gibi satış işlemleri SAP SD modülü aracılığıyla gerçekleştirilir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerini destekler. Müşteri bilgilerini, satış fırsatlarını, satış faaliyetlerini ve müşteri iletişimlerini izlemek ve yönetmek için kullanılabilir.

Fiyatlandırma Yönetimi

Ürün fiyatlandırma politikalarını ve fiyat listelerini yönetmek için gerekli araçları sağlar. Farklı müşteri gruplarına, ürünlere veya koşullara göre dinamik fiyatlandırma stratejileri uygulanabilir.

Sipariş Yönetimi

Müşteri siparişlerini yönetmek için bir platform sağlar. Sipariş alımından sevkiyata kadar olan süreci izleyebilir, stok durumunu kontrol edebilir ve teslimat planlaması yapabilirsiniz.

Dağıtım Yönetimi

Ürün dağıtımı süreçlerini yönetmek için gerekli araçları sağlar. Teslimat planlama, sevkiyat yönetimi ve teslimat izleme gibi işlemler SAP SD modülü ile gerçekleştirilir.

Fatura ve Tahsilat Yönetimi

Fatura oluşturma ve müşteri tahsilatlarını yönetme süreçlerini destekler. Fatura oluşturma, fatura teslimatı, ödeme koşulları ve müşteri hesapları SAP SD modülü üzerinden izlenebilir.

Satış ve Dağıtım Gücü

Heycom olarak teknoloji ekibimiz ve deneyimimiz ile SAP SD ile satış süreçlerinizi optimize ediyoruz.